Koxp , 1874 Koxp , indir , Koxp 1874 indir , 1875 Koxp , download , Knight Online Koxp , Kosp , Download , Probot , Chaos Koxp , 1874 Koxp , İndir , 1874 Koxp İndir , 1875 Koxp


You are not connected. Please login or register

%100 çalışan anlatımlı Koxpgame + Multiclient 1738

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

Evet arkadaşlar Sitede de koxpgame yayınlanmış neden bi daha yayınladın diceksiniz. çünkü yanlış anlatımlar mevcut ve sitede verilen bypasslar çalışmıyor.Bunlara sizlerde şahitsiniz.. Ben şu an kendi kullandığım çalışan versiyonunu sizlere sunuyorum..

Bu koxp linkimiz--> http://uploaded.to/file/ww0cj7

Kullanımı Koxpumuzu zipten çıkartıyoruz içerisinden 2 tane exe çıkıyor.Ko bypas ve koxp game öncelikle ko bypas ı çalıştırıyoruz sonra launcheri açıp start diyoruz ve o kendisi kapanıor zaten karakterimize tamamen girdikten sonra da koxp game yi çalıştırıp yükle butonuna bastıktan sonra koxp umuz hazır.

Bu da multiclient--> multi client:http://ul.to/xha8gg

Kullanımı oldukça basit Ko nun hedefine atıp ordan çalıştırıyoruz dilerseniz masaüstüne kısayol oluşturup ordan da çalıştırabilrsiniz. zaten içerisindeki metinde de kullanımı yazıyor

Evet arkadaşlar. benim kullandığım şeyler bunlar sizinlede paylaşmak istedim.
Ve %100 çalışacagına eminim çalışmaz ise her zamn burdayım .

Program Visual Basic ile yazıldığından Bazı Antiler Virüs olarak görebiliyor. Düzgün çalışması içn Kapatılması önerilir.

Ayrıca Kullanamayan arkadaşlar mail adresimi ekleyebilr yardımcı olurm
Murat__92@hotmail.com

View user profile
V_1753 Ölümsüzlük Koxp TTkoxpun özelliklerinin aynısı tek farkı ölümsüzlük olması koxpu açmadan önce Unblocker-ölümsüzlük açıp KoxpMK yı açıosunuz oyuna giriorsunuz isteyen virüstotalde taratıp burda paylaşsın bizi bilen bilir bizde ibnelik olmas!




KOXPUN ANLATIMI İÇİNDE MEVCUTTUR...

LİNK:


http://turkdepo.net/f1awlc9uywhk/KoxpMK__v_1753.rar.html

View user profile

3 ŞEREFSİZ! on Sun Nov 08, 2009 1:38 pm

LAN Lamer Herif sen lafla milleti kandırabileceğinimi sandın ^o) ?

Virustotal sonuçlarını koy DEDİN bende koyuyorum vede sana kapağı koyuyorum!!!

Sonuçlar : http://www.virustotal.com/tr/analisis/0c94629f2182d8b38d884e735d6c65b7d8a036a9d4d162a0011019cc3fb5f7fc-1257712023

View user profile
1831 KOXPPLARIN BULUNDUGU BİR SİTE ARKADASLAR BUYRUN SOMURUN TIKLA BAK

View user profile
deserteagle wrote:1831 KOXPPLARIN BULUNDUGU BİR SİTE ARKADASLAR BUYRUN SOMURUN TIKLA BAK


biraz tehlikeli site gibi

View user profile
asas kombo / Oto Minör/ Oto RR Skill / 1835

multiupload.com CGQ7BIT375



merchant bug 1835

açıklaması içindedir.



multiupload.com SJ633QXK4Z




npt bug v.3_1835



multiupload.com 84BIZYSHYX


View user profile
virüsLü seyLeri payLasmısın

View user profile
Öncelikle Kullanımı Anlatayım


1.Önce Bypass.bat ı tıklıyoruz.Yani Bypass yapıyoruz.Bypass'ın amacı windows klasörü içindeki gereksiz bazı dosyaları silmek internet temporary files,temp,Prefetch gibi
2.MultiClent.exe dosyaını açıyoruz.COMDLG32.OCX hatası alanar Maden klasörü içindeki ÖNCE OKU klasörüne baksınlar
2.Oyuna girdikden sonra Maden.exe yi açıyoruz.Yükle dedikden sonra koxpumuz hazır.
3.Dikkat etmeniz gereken Satış kısmında hangi itemin satılıp hangi itemin satılmayacağı ben size kendimce ayarladğım şeklini paylaşıyorum.Siz ekleyip çıkarma yapabilrsiniz.
4.Ayarları kaydet deyip bot başlat diyoruz.Ve koxpumuz başlıyor

Koxpun tek kötülüğü satılacak itemler satıldğında karşılığında para gelmiyor.Ama bir DISC yada PLAT PRE alıp charın elinede golden mattock aldığınızda günlük 2 3 gb garanti

Link: http://www.dosya.tc/server2/pcuwkj/MadenKoxp_MultiClent.rar.html

Alternatif Link:
hotfile.com MadenKoxpMultiClent.rar.html

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum